op
×

Αϋπνίες: Πως να τις καταπολεμήσετε

Αντικείμενο επιστημονικής μελέτης έχει αποτελέσει μια κοινή -στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων- συμπεριφορά, η οποία σχετίζεται με τις συνήθειες του ύπνου μας. 
Περισσοτερα...

ύπνος

Τα οφέλη του “γυμνού” ύπνου

Ένας στους τρεις ενήλικες κοιμάται γυμνός, σύμφωνα με μια διεθνή μελέτη από το αμερικανικό Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου, και αυτό φαίνεται πως παρέχει μια σειρά από οφέλη στην υγεία.

Προσοχή: Αυτοί είναι οι κίνδυνοι αν κοιμάστε λιγότερο από έξι ώρες

Οι άνθρωποι που κοιμούνται συνήθως λιγότερες από έξι ώρες το βράδυ, μπορεί να αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο για καρδιαγγειακή πάθηση, σε σχέση με όσους κοιμούνται επτά ως οκτώ ώρες.

Μικρότερος ο κίνδυνος καρκίνου του μαστού για τις γυναίκες που είναι πρωινοί τύποι, σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι γυναίκες που είναι πρωινοί τύποι, δηλαδή ξυπνάνε νωρίς και λειτουργούν καλύτερα στην αρχή παρά στο τέλος της μέρας, έχουν μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο του μαστού.

Γιατί δεν πρέπει να στρώνετε το κρεβάτι σας

Εάν το στρώσιμο του κρεβατιού είναι ανάμεσα σε εκείνες τις δουλειές που σιχαίνεστε να κάνετε, τέρμα οι ενοχές. Από αύριο κιόλας το πρωί, σηκωθείτε από το κρεβάτι, πιείτε με την ησυχία σας το καφέ  σας  κι αφήστε τα σεντόνια όπως είναι. 

Πιστεύετε ότι σας λείπει ύπνος; Κάντε το τεστ με το κουτάλι

Η Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής Κλινικής έχει δηλώσει ότι υπάρχουν περισσότερα από 50 είδη διαταραχών ύπνου. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και οι καθημερινές απαιτήσεις  έχουν επηρεάσει το πρόγραμμα ύπνου πολλών ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. 

Όσο λιγότερο κοιμάσαι, τόσο λιγότερο θα ζήσεις - Ποιες ασθένειες συνδέονται με τη στέρηση ύπνου

Ο κορυφαίος νευροεπιστήμονας Matthew Walker για το γιατί η στέρηση του ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου, καρδιακής προσβολής και Alzheimer - και τι μπορείτε να κάνετε γι 'αυτό.
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×