op
×

Αν. Συνήγορος Καταναλωτή: Αυξημένα τα κρούσματα ψηφιακής παρενόχλησης και παράνομων χρεώσεων - Τι πρέπει να κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις

Για «βομβαρδισμό» από παράπονα καταναλωτών αναφορικά με τις νέες μορφές ψηφιακής παρενόχλησης και παράνομων χρεώσεων έκανε λόγο η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή
Περισσοτερα...

χρεώσεις

Αθέμιτος ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες με θύματα τους καταναλωτές - Τι να προσέχετε πριν την υπογραφή της σύμβασης

Συνθήκες καταχρηστικής και επιθετικής λειτουργίας και αθέμιτου ανταγωνισμού  επικρατούν στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με θύματα τους καταναλωτές. 
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×