op
×

Προτιμάτε τα Ελληνικά ή τα ξενόφερτα παλλόμενα πέη; Toυ Στέφανου Πρίντσιου

Διαβάστηκε
Προτιμάτε τα Ελληνικά ή τα ξενόφερτα  παλλόμενα πέη; Toυ Στέφανου Πρίντσιου

Σκεφτείτε μόνο πόσοι Έλληνες διευθύνουν σήμερα στο εξωτερικό κρατικές σκηνές, ορχήστρες κ.λ.π. που με τη λογική κάποιων έπρεπε να τις έχουν αποκλειστικά οι εκεί ντόπιοι, βάζοντας σύνορα στην τέχνη.

Φυσικά η τοποθέτησή μου αυτή δεν έχει καμιά σχέση με την καλλιτεχνική αξία ή όχι του συγκεκριμένου διευθυντή Γιαν Φαμπρ και του έργου του που στα πλαίσια της υποκειμενικής μου κριτικής έχω δικαίωμα να το ονομάσω σούργελο. Στην απόρριψή του μόνο λόγω ξένης εθνικότητας αναφέρομαι, στο κατά Λεοντή δηλαδή θεώρημα!

Εμείς οι Έλληνες δηλαδή επιτρέπεται μόνο να εξάγουμε τέχνη και πολιτισμό, οτιδήποτε εισάγεται θα το θεωρούμε άκριτα βάρβαρο και αποικιοκρατικό !!!



Η όποιας μορφής τέχνη (ζωγραφική, θέατρο, σινεμά, μουσική κ.α.) δεν περιορίζεται σε υποκειμενικά καλούπια, ούτε απαγορεύεται, ούτε λογοκρίνεται αλλά εκτίθεται ελεύθερα στο κοινό με αποτέλεσμα είτε την αποθέωση των δημιουργών της, είτε την γελοιοποίησή τους.

Επειδή ο Φαμπρ είναι ξένος και όχι Έλληνας γίνονται οι διαμαρτυρίες των καλλιτεχνών που τόσα μνημονιακά χρόνια το παίζουν μούγκα στη στρούγκα! Δεν ξύπνησαν ακόμα για το 3ο μνημόνιο αλλά για τον Φαμπρ και την πάρτη τους ανέβηκαν στα κάγκελα, υπερασπιζόμενοι τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό!

Ποιο σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό βρε, Του Παντελίδη; Ή μήπως του Ρουβά στην Επίδαυρο;


Τόσα χρόνια έχουν περάσει από την «συνουσία ανθρώπου με καρπούζι», (φωτο) έργο του Θανάση Τότσικα το 2003 στο τότε Outlook, στις εκδηλώσεις της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας για να επανέλθουμε σήμερα να κατατροπώσουμε τα «Παλλόμενα πέη» του Γιαν Φαμπρ!


Μύγα δεν σηκώνει στο σπαθί μας το καλλιτεχνικό μας ταμπεραμέντο! Όσο για τους υπόλοιπους ευαίσθητους περί τεχνών Ελληναράδες, οι περισσότεροι αντέδρασαν επειδή δεν δείχνει βυζιά και γυναικεία οπίσθια.


Αν έδειχνε τέτοια ουρές χιλιομέτρων θα είχαμε στην Επίδαυρο!!!!


(Η συγκεκριμένη παράγραφος αφορά αποκλειστικά αυτή τη μερίδα συμπολιτών μας η οποία αναγνωρίζεται ευκολότατα στο διαδίκτυο μιας και για το συγκεκριμένο θέμα δεν επιδιώκει να συνομιλεί με επιχειρήματα αλλά γνωρίζει μόνο να βρίζει και να κραυγάζει.)


Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς Φαμπρ που παραιτήθηκε. Ο άνθρωπος αυτός ήταν μια κάποια λύσις.


Λέξεις Κλειδία - Tags
παλλόμενα πέη «συνουσία ανθρώπου με καρπούζι» Θανάσης Τότσικας Γιαν Φαμπρ
6
Στέφανος Πρίντσιος
5
Σχετικά άρθρα

Το σκληρό σαδιστικό ΒΙΝΤΕΟ Φαμπ(ί)ρ: Εκπολιτίζοντας (βασανίζοντας) τα "γατάκια" τους Έλληνες...

Το 2010 όμως είχε προξενήσει και πάλι σάλο όταν συμπεριέλαβε σε installation νεκρά γατιά και σκυλιά, βαλσαμωμένα, τα οποία είχε να κρέμονται από τσιγκέλια.

Μπουμπουλίνα Νικάκη: «Προσυπογράφω την Ανοιχτή επιστολή του Χρήστου Λεοντή στον υπουργό πολιτισμού και προσθέτω»

Ιδιαίτερα επικριτικός απέναντι στον υπουργό Πολιτισμού εμφανίστηκε ο συνθέτης Χρήστος Λεοντής, για την επιλογή του Γιαν Φαμπρ ως καλλιτεχνικού διευθυντή του Ελληνικού Φεστιβάλ και του προγράμματος που παρουσίασε.

9 Απριλίου 1941: Θεσσαλονικείς υποδέχονται σαν ήρωες τους εισβολείς στρατιώτες της Βέρμαχτ!

Θεσσαλονίκη, 9 Απριλίου 1941, υποδοχή ηρώων επεφύλαξαν κάποιοι από τους Θεσσαλονικείς τους εισβολείς στρατιώτες της Βέρμαχτ. Υπενθύμιση για να μην παραξενευόμαστε σήμερα για τα πιστεύω αρκετών συμπατριωτών μας.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγηση αποδέχεστε στην Πολιτική cookies ×